ზურაბ ლილუაშვილი | თავისუფალი უნივერსიტეტი
ENG GEO

Search form

ზურაბ ლილუაშვილი

პოზიცია: ასოცირებული პროფესორი

ელფოსტა: z.liluashvili@freeuni.edu.ge

 

განათლება

თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ვაჭრომის ეკონომიკისა და საქონელმცოდნეობის ფაკულტეტი

მოსკოვის ცენტრალური ეკონომიკურ–მათემატიკური ინსტიტუტი, ასპირანტურა

San Francisco University, McLaren Business School -Certificate in Marketing

School of Hotel Administration, Cornell University, The Professional Development Program- "Advanced Certification in Hospitality Marketing"

Harvard Business School “The art and craft of discussion leadership”-Certificate

 

სასწავლო კურსები

მარკეტინგ მენეჯმენტი

მომხმარებლის ქცევა

გაყიდვები

მასპინძლობისა და ტურიზმის მარკეტინგი

სტრატეგიული მარკეტინგი

ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციები

 

პუბლიკაციების ჩამონათვალი

  1. ახლებური მარკეტინგული აზროვნება ანუ ჰოლისტიკური მარკეტინგი– ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #1, თბილისი, 2007
  2. J.N.D უმალ შემჩნევადი განსხვავება–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #4, თბილისი, 2007
  3. როგორ ვასწავლოთ მომხმარებელს?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #5, თბილისი, 2007
  4. WOM ანუ ხმის გავრცელების ძალა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #6, თბილისი, 2007
  5. მარკეტინგი და დემოკრატია–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #11, თბილისი, 2008
  6. კლიენტის სასიცოცხლო დროის ღირებულება–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #12, თბილისი, 2008
  7. 100 საუკეთესო ბრენდი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #15, თბილისი, 2008
  8. ენერგეტიკა–რუსეთის დამპყრობლური პოლიტიკის იარაღი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #17, თბილისი, 2008
  9. რატომ უჭირთ მომხმარებლებს ახალ პროდუქტებზე გადართვა?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #19, თბილისი, 2008
  10. დამოკიდებულების ძალა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #21, თბილისი, 2009
  11. როგორ შევცვალოთ მომხმარებლის დამოკიდებულება?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #22, თბილისი, 2009
  12. 100 ყველაზე ფასეული ბრენდი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #24, თბილისი, 2009
  13. ფასეულობაზე ორიენტირებული მარკეტინგი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #25, თბილისი, 2009
  14. იმპულსის ეფექტი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #26, თბილისი, 2009
  15. Tipping point-ანუ განსაკუთრებული ზრდის წერტილი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #27, თბილისი, 2009
  16. მართლა ცრუობენ მარკეტერები?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #28, თბილისი, 2009
  17. შემოსავლების მენეჯმენტი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #29, თბილისი, 2009
  18. გაყიდვები და მარკეტინგი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #31, თბილისი, 2010
  19. 100 ყველაზე ფასეული ბრენდი–2009–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #32, თბილისი, 2010
  20. ბიზნეს სკოლები გზის გასაყარზე–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #33, თბილისი, 2010
  21. არის თუ არა მენეჯმენტი პროფესია? –ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #34, თბილისი, 2010
  22. როგორ გავზომოთ მარკეტინგული საქმიანობის ეფექტიანობა?–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #35, თბილისი, 2010
  23. წარმოშობის პარადოქსი–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #37, თბილისი, 2011
  24. 100 ყველაზე ფასეული ბრენდი–2010–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #38, თბილისი, 2011
  25. სტივ ჯობსი, ადამიანი, რომელმაც შეგვცვალა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #39, თბილისი, 2011
  26. სოციალური მედია მარკეტინგის ეფექტიანობა–ჟურნალი „ბიზნესი"–ადამიანები, მეთოდები, სტრატეგიები. #37, თბილისი, 2011