To Break Or To Replace Chains?
მონობა წარმოადგენს სოციალურ ინსტიტუტს, რომელიც ემყარება ერთი ინდივიდის მიერ მეორესადმი კუთვნილებას, დომინირებასა და ექსპლუატაციას.მონობის ინსტიტუტის არსებობა პირდაპირ ეწინააღმდეგება საკუთრების, თვითმყოფადობისა და თავისუფლების უფლებებს, რომელთაც ფრედერიკ ბასტია ღვთისაგან ბოძებ
ქალი, როგორც რეპროდუქციის ხელსაწყო ბუნებით სამართალში
ფილოსოფოსთა ინტერესის სფეროს აბორტის საკითხში, ძირითადად, ცალკეული ქალებისადა ნაყოფის უფლებები და ზიანი წარმოადგენს. არის თუ არა ნაყოფი პიროვნება? იმსახურებს ისსიცოცხლის უფლებას? ბალანსირდება თუ არა ნაყოფის სიცოცხლის უფლება დედის პირადითავისუფლებით? ეს კითხვები მეტად მნიშვნელოვან ასპექტებს
კეთილი ნება მარწუხების მიღმა
უპირობო სიკეთედ ჩვენ მივიჩნევთ მხოლოდ კეთილ ნებას, ამბობს კანტი. ყველაფერ დანარჩენს საკუთარი ღირებულება აქვს სწორედ ამ კეთილ ნებასთან მიმართებაში, და იგი გვესახება სიკეთედ იმ შედეგებისგან დამოუკიდებლად, რომლებიც მიიღწევა მასზე დაყრდნობით.
უტილიტარიზმი და ინდივიდუალურობა
უტილიტარიზმი, როგორც ყველაზე გავრცელებული ფორმა კონსეკვენციალიზმისა, წარმოადგენს ნორმატიულ ეთიკურ სისტემას, რომლის ფარგლებშიც ქცევის მორალურობა განსაზღვრულია მისი საბოლოო ეფექტით ადამიანთა საერთო კეთილდღეობაზე.