მომსახურების პირობები
07 ივნისი 2013
მომართვის პროცედურა
კლინიკების მომსახურებით სარგებლობისათვის კლიენტმა უნდა გაიაროს შემდეგი ეტაპები:
1. პირველადი კონტაქტი
• კლიენტი გვიკავშირდება მხოლოდ ელ.ფოსტით ან ტელეფონით
• ელ.ფოსტის მიღებიდან ან სატელეფონო საუბრიდან 48 საათში, თქვენ დაგიკავშირდებიან და შეგატყობინებენ პასუხს ინტერვიუზე დაბარების თაობაზე
• თუ ჩვენ ვერ ვიღებთ თქვენ საქმეს, საქმეს გადავამისამართებთ უფასო იურიდული მომსახურების გამწევ ორგანიზაციებში
2. ინტერვიუ
• ინტერვიუს ესწრება ხელმძღვანელი ლექტორი და საქმეზე მომუშავე სტუდენტები
• ინტერვიუს შემდეგ მაქსიმუმ 48 საათში კლიენტი მიიღებს პასუხს, კლინიკა იღებს თუ არა მის საქმეს
• თუ ჩვენ ვერ ვიღებთ თქვენ საქმეს, გადაგამისამართებთ უფასო იურიდული მომსახურების გამწევ ორგანიზაციებში
3. ხელშეკრულების გაფორმება
• საქმის აღებაზე თანხმობის მიღების შემდეგ, კლიენტი აფორმებს უნივერსიტეტთან მომსახურების ხელშეკრულებას.
• ხელშეკრულებაში გაწერილია კლიენტის და უნივერსიტეტის უფლებები და ვალდებულებები.
• ხელშეკრულების დანართში აღინიშნება კლინიკის მომსახურების მოცულობა და და კონსულტაციის გაწევის ვადა.
4. საკონსულტაციო წერილის გაცემა
• ხელშეკრულების დანართში გათვალისწინებული ვადის ამოწურვამდე კლინიკა დაგიკავშირდებათ საკონსულტაციო წერილის გადასაცემად.
• ზემოხსენებულ შეხვედრაზე თქვენ დეტალურად აგიხსნიან საკონსულტაციო წერილის თითოეულ პუნქტს და უპასუხებენ თქვენს შეკითხვებს
• შეხვედრის ბოლოს კლიენტი ხელს აწერს მიღება-ჩაბარების აქტს, რომლის საფუძველზედ სრულდება სამართლებრივი ურთერთობა კლინიკასა და კლიენტს შორის.